Koncept Kaptajn

Konceptkaptajn er en blanding mellem et spil og et udviklingsværktøj. Brug det til at idéudvikle eller til at skærpe eksisterende koncepter inden for oplevelser og oplevelsesøkonomi.

Konceptkaptajn er beregnet til at arbejde med jeres egne cases, koncepter og udfordringer. Det kan dog også bruges til at lære om oplevelsesøkonomi og træne idéudvikling.

Konceptkaptajn sætter rammerne for at trykprøve og udvikle konkrete koncepter – og for at prioritere dem i forhold til hinanden. Hvert felt på banen er et benspænd, som fremtvinger diskussion og stiller spørgsmål til koncepternes relative styrker og svagheder. Nogle vil måske falde igennem, mens andre bliver udviklet og krydser målstregen stærkere end før.

Husk at Konceptkaptajn både er et samtaleobjekt, et spil og et værktøj. Det er designet modulært og vil derfor være anderledes, hver gang man spiller. I sidste ende er det op til jer – spillerne – at vælge, hvordan forløbet skal være.


Specifikation


Deltagerantal: 4-6
Spilvarighed: 2 timer
Målgruppe: Undervisere, iværksættere, ledere, markedsføringsfolk, udviklere, teknikere, forskere, konsulenter mv.
Cases: 1 stk.
Certificering: Nej
Facilitering: Ja
Videnspartner: Invio
Sprog: Dansk

 


Skræddersyet version


Hvis du ønsker en pris på at få udviklet jeres eget Konceptkaptajn spil, så kontakt os her.

Koncept Kaptajn